Փոխանակման և վերադարձի պայմաններ

  1. Փոխանակման և վերադարձի պայմաններ

1.1 Պատվիրված ապրանքների փոխանակումն ու վերադարձն իրականացվում են ՀՀ Սպառողների իրավունքների մասին օրենքի 23 հոդվածի դրույթներին տառին եւ ոգուն համապատասխան։

Առաքված ապրանքը անհրաժեշտ է բացել առաքիչի ներկայությամբ, ստուգել դրա համապատասխանությունը կատարված պատվերին, այնուհետև կատարել վճարում:

Ընկերության և Պատվիրատուի միջև իրավահարաբերությունները կարգավորվում են Սպառողների իրավունքների պաշտպանության մասին ՀՀ օրենքով:

1.2 Վերադարձի ենթակա են մեզ մոտ գնված բոլոր ապրանքները, բացառությամբ 4.5 հոդվածում նշված ապրանքների, եթե նշված ապրանքը հարմար չէ ձեւով, եզրաչափքերով, գույնով, չափով կամ այլ պատճառներով չի կարող օգտագործվել սպառողի կողմից իր նշանակությամբ: Եթե ապրանքը որևէ պատճառով դուր չի եկել սպառողին, ապա ապրանքը կարող է վերադարձվել առաքիչին և այս դեպքում հաճախորդը վճարում է միայն առաքման գումարը:

Ապրանքը չպետք է ունենա շահագործման հետքեր, պետք է պահպանված լինի նրա փաթեթավորումը, պետք է ունենա նոր ապրանքի տեսք, սպառողական որակներ, խցվածքներ (пломбы), գործարանային պիտակներ

1.3 Վերադարձի նախապայմանները: Պատշաճ որակի ապրանքը ընդունվում է, եթե նշված ապրանքը չի օգտագործվել, պահպանված են դրա ապրանքատեսքը, սպառողական հատկությունները, ապրանքային պիտակները:

1.4 Վերադարձի ժամկետները: Սպառողն իրավունք ունի վերադարձնել պատշաճ որակի ոչ պարենային ապրանքը նմանօրինակ ապրանքով երեսուն (30) օրվա ընթացքում` չհաշված գնման օրը: Վերադարձը կատարում է առաքիչը, որի համար գանձվում է առաքման գումար: Նույնը վերաբերում է նաև այն դեպքերին, երբ պատվիրատուն սխալմամբ այլ ապրանքատեսակ է պատվիրել և ցանկանում է փոխարինել իր նախընտրածով: Այս պարագայում գանձվում է ապրանքների գների տարբերությունը , եթե այդպիսին կա, և հավելյալ առաքման գումարը: Եթե պարզվում է, որ Սպառողը ցանկանում է վերադարձնել ապրանքը, ապա տվյալ ապրանքի առաքման արժեքը ետ չի վերադարձվում: